loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی43, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 11 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)

جام نیوز :: JamNews - پرسپولیس به دنبال جذب 2 بازیکن

یک مدافع آسیایی که قرار بود به پرسپولیس بیاید و گفته می شد امروز به ایران می آید، فعلا به ...

به افشارزاده گفتم اگر پول ندارید چطور بازیکن جذب

مظلومی: آقایانی که به من و قلعه‌نویی خیانت کردند به منصوریان هم می‌کنند/ نقاب از چهره برخی ...

جام نیوز :: JamNews - در استقلال به من خیانت کردند / به ...

در استقلال به من خیانت کردند / به افشارزاده گفتم اگر پول ندارید، چطور بازیکن جذب می کنید؟

خبرگزاری فارس - پشت نام من‌ و‌ قلعه‌نویی پنهان …

پشت نام من‌ و‌ قلعه‌نویی پنهان شدند حالا هم پشت منصوریان/تا زنده هستم آقایان ضد استقلالی ...

ارتش آبیBlue army - darbi.blogfa.com

هر چند استقلال در پست هافبک چپ با کمبود بازیکن روبه رو است اما به نظر می رسد پست اصلی ای که ...

خبرگزاری تسنیم - اولیویرا، پادوانی را به

اولیویرا، پادوانی را به تراکتورسازی و استقلال نزدیک کرد/ حنیف شاگرد قلعه‌نویی می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی کاپ | اخبار فوتبال

آخرین اخبار فوتبال و به روز ترین خبر های ورزشی را از سایت کاپ دنبال کنید . جدیدترین خبر های ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,939
  • بازدید کلی : 11,910