loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی43, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 18 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم - Bartarinha.IR | …

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم پرسپولیس،محسن بنگر،استقلال خوزستان

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نباید با یک باخت یا مساوی دلسرد شوند، چون پرسپولیس ...

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم | هواداران نباید با …

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم. هواداران نباید با یک باخت یا مساوی دلسرد شوند، چون پرسپولیس تیم ...

خبرگزاری تسنیم - بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نباید با یک باخت یا مساوی دلسرد شوند، چون پرسپولیس ...

فوتبالی‌ترین | بنگر: در پرسپولیس من پیرمرد هستم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اگر مرحوم هادی نوروزی در پرسپولیس حضور داشت این تیم در ...

بنگر: در پرسپولیس من پیرمرد هستم و بقیه جوان/ …

بنگر: در پرسپولیس من پیرمرد هستم و بقیه جوان/ اگر هادی نوروزی بود، الان صدرنشین بودیم

بنگر: تاوان دادیم تا پرسپولیس جان بگیرد/ پیرمرد تیم هستم

بنگر: تاوان دادیم تا پرسپولیس جان بگیرد/ پیرمرد تیم هستم محسن بنگر پس از برتری دو بر یک ...

فوتبالی‌ترین | بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ …

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ فکر نمی ... و پیرمرد این تیم من هستم. بنگر در خصوص مطلبی که آرش ...

بنگر: در پرسپولیس من پیرمرد هستم و بقیه جوان/ …

کاپ | بنگر:من پیرمرد پرسپولیس هستم/اگر هادی …

بنگر:من پیرمرد پرسپولیس هستم/اگر هادی بود الان صدر ... بنگر درباره عملکرد برانکو افزود: ...

بنگر: من پیرمرد پرسپولیس هستم/اگر هادی بود …

بنگر: من پیرمرد پرسپولیس هستم/اگر هادی بود الان صدر بودیم مدافع تیم پرسپولیس گفت: وقتی هفدهم ...

بنگر: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال …

بنگر: می ... جوانی است و پیرمرد این تیم من هستم. ... این تیم من هستم. مدافع پرسپولیس در خصوص ...

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ فکر نمی کنم …

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ فکر نمی کنم منظور برهانی تیم ما بوده باشد. هواداران نباید با یک ...

بنگر: در پرسپولیس من پیرمرد هستم و بقیه جوان/ …

بنگر: در پرسپولیس من پیرمرد هستم و بقیه جوان/ دَم باشگاه پرسپولیس گرم! کاپیتان تیم فوتبال ...

منظومه خبری چی 24|بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم

بنگر: پیرمرد پرسپولیس ... است و پیرمرد این تیم من هستم. بنگر در خصوص مطلبی که آرش برهانی ...

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ فکر نمی‌کنم …

بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ فکر نمی‌کنم منظور برهانی تیم ما بوده باشد - خبرگزاری تسنیم

بنگر:پیرمرد پرسپولیس هستم/مطالبات ما را ندادند …

بنگر:پیرمرد پرسپولیس هستم/مطالبات ما را ندادند چه برسد به هادی را - کاپ

پس از برتری در دربی ۷۹ بنگر: تاوان دادیم تا پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ... بنگر: تاوان دادیم تا پرسپولیس جان بگیرد/ پیرمرد تیم هستم.

در پرسپولیس من پیرمرد هستم و بقیه جوان/ دَم …

در پرسپولیس من پیرمرد هستم اما سایر بازیکنان زیر 23 سال هستند ... بنگر در خصوص نقش برانکو ...

کشف اسکلت پیرمرد مشهدی در خانه اش - 18

کشف اسکلت پیرمرد مشهدی ... کاپیتان سابق پرسپولیس ... بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ فکر نمی ...

بنگر با تراکتور یک‌ساله بست؟ :: سایت خبری، …

Archives for ژانویه 2016 | سایر رسانه ها در مجله بام - …

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال خوزستان بزنیم /بنگر: پیرمرد پرسپولیس هستم/ فکر نمی ...

هواداران پرسپولیس و دخترانم «دوپینگ» من هستند! :: …

مدافع تیم پرسپولیس در آستانه بازی ... بنگر در پیامی که ... پیرمرد نستا تو سی و پنج ...

بنگر: خیلی چیزها در مورد پرسپولیس می دانم اما به …

اخبار پرسپولیس،اخبار استقلال،اخبار ... پیرمرد! می روم گل ... فراهم باشد و مطمئن هستم با وضعیت ...

افطار امام خمینی(ره) در ماه رمضان چه بود؟ | فرهنگ نیوز

بنگر: پیرمرد پرسپولیس ...

عکس/ دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس بعد از ظهر پنج شنبه دهم دی ماه در ورزشگاه آزادی ...

listدانلود برنامه من یک ایرانی هستم 14 بهمن …

بنگر:اگر بخواهند در پرسپولیس هستم پرسپولیس ... می افتند و در زندان از طریق پیرمرد در حال ...

جام نیوز :: JamNews - بازیکنان استقلال طارمی را …

مدافع متعصب تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ... - من که پیرمرد پرسپولیس هستم. ... * محسن بنگر خیلی در ...

کسی که اولین گل پرسپولیس در دربی را رقم زد | …

ناظم گنجاپور ستاره سابق تیم‌های شاهین و پرسپولیس در سن 69 سالگی درگذشت.

دَم باشگاه پرسپولیس گرم! - mr90.ir

محسن بنگر در خصوص رایگان کردن طبقه ... در پرسپولیس من پیرمرد هستم اما سایر بازیکنان زیر 23 ...

صحبتهای تکان دهنده بنگر درباره طارمی ، رضائیان و پرسپولیس

محسن بنگر در گفت و گویی با گل ... بخواهد در خدمتش هستم. ... پرسپولیس نیستم و نمی ...

» عشق نافرجام پیرمرد روستایی سوژه «ماه عسل» شد + …

پیرمرد تحت درمان قرار ... و صدای بازی پرسپولیس تهران و …. بنگر: در پرسپولیس من پیرمرد هستم و ...

جام نیوز :: JamNews - دفاع تمام قد رويانيان از محسن بنگر

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «مخلص تمام اصفهانی‌ها هستم اما اجازه نمی‌دهم شأن بنگر زیر ...

همه به من می گویند این پرسپولیس تو را کم دارد - …

... «بچه‌های پرسپولیس ناامید ... صبا هستم و سعی می‌کنم ... کم هستی بنگر و سوشا و ...

عشق پرسپولیس - perspoolis46.blogfa.com

عشق پرسپولیس ... بنگر، سيد جلال حسيني، ميثم حسيني ... ها باور نکنند و بگویند پیرمرد!

پرسپولیس تاج سوراخ کن | Facebook

پرسپولیس تاج سوراخ کن ... -بنگر: یکسال بازی ... ما را نگهدارد پیرمرد دوست داشتنی استقلال و ...

استتوس: چیپ مثل بنگر! / چرا 64؟

پرسپولیس پرسپولیس بدون دایی صدر را حفظ می‌کند ...

listدانلود برنامه من یک ایرانی هستم 14 بهمن …

بنگر:اگر بخواهند در پرسپولیس هستم پرسپولیس وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال ...

بنگر: صحبت‌های خوبی با تراکتوری‌ها داشتم

اخبار ورزشی باران پاتوق : بنگر: صحبت‌های خوبی با تراکتوری‌ها داشتم خبرگزاری فارس: محسن ...

لیگ برتر از نگاه آمار پرسپولیس 3 - نفت صفر؛ …

لیگ برتر از نگاه آمار پرسپولیس 3 - نفت صفر؛ آتش‌بازی سرخ‌ها یا طلسم‌شکنی نفت؟/به یاد پیرمرد ...

خوابیدن یک پیرمرد زیر چرخ های اتومبیل دایی/ تا به …

یک پیرمرد که مقابل ماشین دایی خوابیده بود،می گفت سرمربی پرسپولیس باید به او کمک کند.

دانلود تو یه قهرمانی امین استیج | شیک ترین ها

... و در زندان از طریق پیرمرد در حال مرگی به ... بنگر:اگر بخواهند در پرسپولیس هستم پرسپولیس

کاپ | خوردبین:خدا کند بنگر بماند/طارمی سال بعد برود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ... بماند زیرا به نظر من محسن بنگر بازیکن بزرگی است و حضورش در ...

دانلود فیلم گلهای مهدی طارمی در پرسپولیس

دانلود فیلم گلهای مهدی طارمی در پرسپولیس. ... من هستم، چه ... را برای محسن بنگر گرفتند ...

تهران امن‌ترین پایتخت در کل دنیاست/ دروغ 13 …

اخبار روز ایران و جهان - پرسپولیس

سلام من امین مدیر وبلاگ هستم ... تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ... دقیقه 50) و محسن بنگر ...

نیلسون: به ایران آمدم تا دیوانگی کنم

برای هواداران پرسپولیس که در این سال‌ها زخم زیادی از این پست خورده‌اند، باور اینکه پیرمرد ...

الف - برانکو: جریان غلطی علیه استقلال و پرسپولیس

سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد جریان غلطی علیه دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال وقوع ...

خنده برهاني به حرف هاي سرمربي پرسپوليس

خنده برهاني به حرف هاي سرمربي پرسپوليس 1 . جام نیوز :: JamNews - عکس/ خنده برهانی به حرف های سرمربی ...

این دو تا مصاحبه را یادتان هست؟ / قابل توجه محسن بنگر

منتظر هستم ببینم سید جلال حسینی ... بنگر از پرسپولیس پیشنهاد دارد و من هم از چند تیم خوب ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 1,891
  • بازدید کلی : 11,862