loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی43, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 13 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

سانتوس: من و سیدجلال بهترین می‌ شویم

سانتوس: من و سیدجلال ... سیدجلال یکی از بهترین مدافعان است ... به ما ندارند و می‌ توانیم ...

سانتوس: من و سیدجلال بهترین می‌ شویم

کارلوس سانتوس مدافع برزیلی نفت‌تهران می‌ گوید آنقدر ... کنار سیدجلال و دیگر مدافعین ...

سانتوس: من و سیدجلال بهترین می‌ شویم

برنامه دولت برای ارتقای فضای کسب و کار ... ستاره نفت پرسپولیسی می ... بهترین فیلم جشنواره فجر ...

سانتوس: من و سیدجلال بهترین می‌ شویم

بهترین اخبار در کانال تلگرام ... من و سیدجلال بهترین میشویم. ... سینما و تئاتر ...

سانتوس: من و سیدجلال بهترین می‌ شویم

سانتوس: من و سیدجلال بهترین می‌ ...

کارلوس سانتوس :: ورزش 3

بهای سنگین غیبت سانتوس و سیدجلال ... من و سیدجلال بهترین میشویم 1394/06/15. کارلوس سانتوس ...

کارلوس‌سانتوس: سیدجلال بهترین مدافع ایران است

کارلوس‌سانتوس: سیدجلال بهترین ... داشته و تنها کارلوس سانتوس مدافع ... سیدجلال نفتی می ...

سیدجلال کاپیتان است من خدمتگزار - 3

سیدجلال کاپیتان است من ... ساسان انصاری و دو بازیکن لیگ یکی به ... سیدجلال را می ...

چوب حراج به ستاره‌های نفت: سانتوس رفت، سیدجلال هم می

... مرزبان بهترین گزینه برای ... سال بعد آسیایی می ... انزلی و اهواز/ دوست دارم ...

سیدجلال: برای دیدار با الاهلی آماده می شویم

سیدجلال حسینی امیدوار است تیمش در دیدار برابر الاهلی در تهران نتیجه خوبی کسب ... فرهنگ و هنر ...

سانتوس: شکست دادن این پرتغال کار دشواری است

سانتوس: شکست دادن این پرتغال کار دشواری ... عکس و ویدیو; نگاه ...

در مورد رفتن سانتوس و نانگ نظر نمی‌دهم :: ورزش 3

در مورد رفتن سانتوس و ... تسنیم، سیدجلال حسینی ابتدا در ... قرار دارد و می‌تواند در ...

سیدجلال: با این کار فوتبال خانزاده نابود شد | مدافع …

... "، سیدجلال ... بلکه تنها می خواهم بگویم که با بازیکنی که در سن و سال جوانی در جام ملت ...

رویانیان چطور از خرید و فروش ماشین 25 میلیارد درآورده ...

قهرمان می شویم. ... کرده خیلی از نمایشگاه دارها به من زنگ می زنند و می گویند ایشان چطور این ...

سانتوس: امیدوارم بعد از فینال به من تبریک بگویید

... 2016 را بزرگترین دستاورد دوران حرفه ای اش دانست اما تاکید کرد ترجیح می ... سانتوس ، سرمربی ...

واکنش امید عالیشاه به کاپیتانی سیدجلال حسینی …

واکنش امید عالیشاه به کاپیتانی سیدجلال ... نام برده می شد ، در ... فوتبال و ...

نسیم - ایوانکوویچ: قول قهرمانی نمی‌دهم اما تلاش می

... و لیگ قهرمانان آسیا دارد زیاد است اما ما ترسی از این مساله نداریم و فکر می ... سیدجلال را ...

سیدجلال حسینی مصدوم شد/امروز ام‌آر‌آی می‌دهد

سیدجلال حسینی مصدوم شد/امروز ام‌آر‌آی می ... توپ و تور; دیگر ...

سانتوس: به مردانم افتخار می‌کنم/ پرتغال شایسته …

سانتوس: به مردانم افتخار می‌کنم ... انتشار اخبار، تیترها و سایر عناوین در این صفحه به ...

سانتوس: رونالدو آماده حضور در یورو است/ …

... رونالدو از لحاظ فیزیکی و ... به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرناندو سانتوس ... شما می ...

فرناندو سانتوس لهستان شبیه به هیچ یک از حریف …

فرناندو سانتوس: ... من 4 سال پیش ... اما بازی فردا کاملا از آن مسابقه مجزاست و من فکر ...

خبرگزاری تسنیم - برانکو:‌ ملی‌پوشان غایب جریمه می

... من چه زمانی گفتم سیدجلال را ... و می‌خواهد بهترین ... شویم. بیرانوند می ...

سانتوس: رکوردشکنی رونالدو برای همه پرتغالی ها …

... مرزبان بهترین گزینه برای ... سال بعد آسیایی می ... انزلی و اهواز/ دوست دارم ...

برانکو: چه وقت گفتم «سیدجلال» را نمی‌خواهم؟/ ترابی و

... را به کار می‌گیریم تا موفق شویم. ... من چه وقت گفتم «سیدجلال ... و می‌خواهد بهترین ...

حسینی: دایی همیشه می‌خواهد مدعی باشد/ نفت همه چیز …

... دارند و افتخار می‌کنم در ... من در تیم‌های دیگر و تیم ملی ... سانتوس یکی از بهترین ...

برانکو در کنفرانس خبری؛ طارمی به اسپانیا رفته و

... تلاش می‌کنیم تا موفق شویم ... من چه زمانی گفتم سیدجلال را ... ببازد و می‌خواهد بهترین ...

برانکو:‌ ملی‌پوشان غایب جریمه می‌شوند؛آنها از باشگاه …

برانکو:‌ چه زمانی گفتم سیدجلال را نمی‌خواهم؟! / …

... من چه زمانی گفتم سیدجلال را ... و می‌خواهد بهترین ... شویم. بیرانوند می ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «جلال حسینی»

... بتوانیم موفق شویم... سیدجلال ... کارلوس سانتوس، نانگ و ... و من فکر می‌کنم نیم ...

سیدجلال: صدرنشینی فعلا مهم نیست | ورزش 11

به گزارش ورزش 11، سیدجلال حسینی در گفت و گویی در ... می دهیم و این هم ... من هم مثل ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - اخبار - سیدجلال

تازه‌ترین خبرهای سیدجلال ... در جلسه فنی و آنالیز که برای ... پرسپولیسی می ...

خبرگزاری فارس - پرتغال در آسان‌ترین گروه / رونالدو …

... متوجه میشویم که در ... خود بهترین استفاده را کند و خود ... سانتوس باتجربه می ...

وقتی به نفت تهران آمدم سورپرایز شدم حسینی: …

... من و سانتوس دو ... کنم سانتوس یکی از بهترین ... می‌گویم می‌توانستیم برنده شویم و ...

فوتبال ایران - footballiran.ir

سیدجلال: هیچ مشورتی ... حریفمان مسلط شویم شرایط ... کار خواهیم کرد و به لحاظ تاکتیکی می‌خواهیم ...

آنا | سیدجلال حسینی: با جریان‌سازی قصد زدن …

... در دیدارهای مهم و حساس مقابل استقلال و پرسپولیس این‌قدر خوب بازی می ... مهم و حساس ...

نگفتم سیدجلال را نمی‌خواهم/ منصوریان به استقلال …

صنعت، معدن ، تجارت و تعاون راه و مسکن بورس بانك و بيمه كشاورزي ارتباطات و فن ...

عکس و والپیپر فوتبالی - صحبت های بازیکنان و

... صد در صد ما می‌توانیم قهرمان شویم و ... زمــانی که من در سانتوس بازی می ... اما من بهترین ...

سیدجلال حسینی اسطوره فوتبال است پرسپولیس …

سیدجلال حسینی اسطوره فوتبال است پرسپولیس امسال قطعاً دو جام می ... و ارتقا بدنه ...

جام نیوز :: JamNews - پیغام ستاره های دنیای فوتبال …

من در پرسپوليس می‌مانم و جایی ... می داد، خودم آن را به سیدجلال می ... تیم فوتبال سانتوس ...

نیمار دوست دارد با چه کسی در بارسا همبازی شود؟

... ای در اینجا بازی می کنند. بهترین آن ها مسی است و بهترین دوست من در ... سیدجلال یاد شهید ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

رحمتی می‌آید و سیدجلال را می ... تیم ملی اضافه می شویم. ... به سمت من می‌آید و مقابل من ...

رضاییان : درگیری من و طارمی بر سر پنالتی قشنگ …

... درگیری که بین من و مهدی طارمی ... استقلال به مصاف آرارات ایروان می ... مصدومیت سیدجلال ...

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران و اروپا - مطالب …

او اگر خودش را جمع و جور کند می‌تواند بهترین ... و من هم از سیدجلال ... می شویم. حیف شد دبل ...

تمدید قرارداد فرناندو سانتوس با تیم پرتغال تا …

تمدید قرارداد فرناندو سانتوس با تیم پرتغال ... " فردا فینال است و بله،‌من آن را حس می‌کنم ...

برانکو:‌ ملی‌پوشان غایب جریمه می‌شوند؛آنها از باشگاه …

... منصوریان باید می‌گفت که دربی را می‌برد/چه کسی گفته سیدجلال ... بهترین نحو می ... و انتقالات ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «پرسپولیس»

دخسوس بهترین دروازه‌بان است و فقط ... من می‌بینم در ... حسین ماهینی، سیدجلال حسینی ...

فوتبال 7

... با ترک سانتوس و ... و به عقیده من بهترین تیم 20 ... کنیم و قهرمان میشویم. ...

برانکو: ملی پوشان غایب جریمه می شوند؛آنها از …

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که هر بازیکنی اعم از ملی پوش و غیر ملی پوش در تمرینات تیمش ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5269 | تاریخ 1394/10/21

... بازی نزدیک میشویم انرژی ... کارلوس سانتوس و پیام ... من زیدان می‌تواند ...

ژنتیک - genetic90usb.blogfa.com

من اینجا می‌خواهم از ... قبل یکی از بهترین ... خودم با جذب سانتوس و سیدجلال ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1,937
  • بازدید کلی : 11,908