loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی43, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 9 یکشنبه 07 شهریور 1395 نظرات (0)

حرفم را نمی فهمی! - tebyan.net

واقعاًچرا وقتی نزدیک ترین کسان ما چیزهای مهمی به ما می گویند به آنها گوش نمی کنیم و یا برعکس ...

حرفم را نمی فهمی!

واقعاًچرا وقتی نزدیک ترین کسان ما چیزهای مهمی به ما می گویند به آنها گوش نمی کنیم و یا برعکس ...

حرفم را نمی فهمی! - آکا - akairan.com

واقعاًچرا وقتی نزدیک ترین کسان ما چیزهای مهمی به ما می گویند به آنها گوش نمی کنیم و یا برعکس ...

حرف مرا می‌فهمی؟ - آکا - akairan.com

حرف مرا می‌فهمی برقرار ی ارتباط بایکدیگر,پیام‌های روشن ,پیام‌های گنگ,ارسال صحیح پیام,سوء ...

RangMagazine.com - گفت‌و‌گو با دکتر حمید ندیمی؛ …

بعد به چشمانم خیره شد و گفت: «خودم را لوس نمی‌کنم. معنی حرفم می‌فهمی؟»

نمی فهمی چرا؟ | جستجو

نمی فهمی چرا؟ بدون ... عاشق نباشی فصل پاییز و بهار،حتیزیبایی فصل زمستان را ...

تنهایی - عاشق :::. - چقد آسون نمی فهمی....!!!!

چقد آسون نمی فهمی ... ابراهیم نشان میدهد که «انسان می تواند جبر تاریخ را بشکند» و می ...

خداوندگان شعر - khodavandegan.blogfa.com

بیهوده می گویم...که حرفم را نمی فهمی معنای رسوایی آدم را نمی فهمی

شعر گيتار - گيتاريست دل شكسته

صدایم را خدا شنید ولی نه ... ترانه هایم تنها مال تو بود می فهمی. نه نمی فهمد کسی حرفم را به جز ...

زنان از شوهران چه می خواهند؟

توصیه برای چگونه بهتر کردن اوضاع را ... مرا نمی فهمی، حداقل ... داری به حرفم گوش ...

ava8008.blogfa.com - دانلود آهنگ جدید

ڪهـ بـــــاوَرَم نِمــــــــــی ... خسته از تو که زبانم را می دانی اما حرفم را نمی فهمی ...

*دلـــــــــتنگ* - اشک نمی ریزم...

می فهمی ؟ به انتهای ... اگر هم بخواهم از این دیوانه تر نمی ... حرفم را پس ...

به او بگوئید دوستش دارم

پشتِ سرت را هم نیم نگاهی نمی کنی ... چرا که هیچ چیز را نه می دانی ، نه می فهمی ... گوش میدی به حرفم ؟

دانلود رمان | رمان رمان رمان - رمان میوه بهشتی

_ هیچ وقت نمی گذاری حرفم را کامل ... نکن.چون فقط من را عصبی می کنی..بابا جان چرا نمی فهمی؟

زیبایی های زندگی - zibaa.mihanblog.com

سلامت را نمی خواهند ... اگر از درد خود گویم نمی فهمی چه ... ولی خاكسترم آن دم كه حرفم را نمی ...

چون نیک نظر کرد... - خانه پدر

_اما تو خودت حرفم را قطع کردی _اگر فرق من را باخودت نمی فهمی اول راجع به این مسئله صحبت ...

استاد مسعود فراستی - مصاحبه خواندنی سایت نقد …

در «دارا و ندار» هم گفتم فاجعه است، حرف دهنت را نمیفهمی ... بحثی جدی به وجود آمد و عمده حرفم ...

خبرنامه دانشجویان ایران | گفتگویی با دکتر حمید …

اگر گفت وگو را تمام نمی کردم و می خواستم بیشتر با دکتر صحبت کنم، همان ... معنی حرفم می فهمی؟»

زَرمان - zarmaan.persianblog.ir

غمگین نمی‌شوم، دلم نمی‌گیرد، افسرده نیستم ... خواب آدم را نمی ... وقتی تو هم حرفم را نمی‌فهمی

گفتگو با مسعود فراستی درباره نگاه ایشان به …

بحثی جدی به وجود آمد و عمده حرفم را در مورد فیلم ... نشان بده اگر فیلم را نمی.فهمی» واقعا ...

دانلود رمان | رمان رمان رمان - رمان دالان بهشت6

حرفم را قطع ... می دانست ، معمولا با من که بود آن ها را گوش نمی کرد ... بدبخت شدی و نمی فهمی.

الف - تصاویر دوست داشتنی از عشق پدر و دختر

وقتی معنای طرح‌هایی به این زیبایی و پرمفهوم را نمیفهمی با ... نه عمل.و حرفم با بعضی ...

دختر امام موسی صدر: پدرم خودش را بالاتر از مردم نمی

خب این برای همه جالب بود، نکته ای که می گوید این است که من سعی نمی کنم حرفم را به ... تو نمی فهمی.

عاشقانه ها

بکارت و نجابت را نمی فهمی!!! عصمت و قسمت را یکی می بینی !!! ... تازه می فهمی چه دریدگی ... حرفم را ...

اینجا چراغی روشن است - baghani77.blogfa.com

حرفم را می فهمی ... حق انصاف و عدالت را دزدیده ای، می فهمی ... نمی گویم پرستوی زمان را در قفس ...

اتاق زیر شیروونی دختر،پسرای بارووووووونی - صفحه …

اتاق زیر شیروونی دختر و پسرای بارووووووونی جاییه که ما دختر و پسرای بارووووووونی،

اگر بخواهید به کسی بگویید که چه طور می شود یک …

... اگر خودت دلیلش را نمی ... حتی اگر احساس مرا نمی فهمی حداقلذ سعی كن ... واقعا داری به حرفم گوش ...

یواشکی های من - mystealthy.blogfa.com

مستِ عطر نرگس که باشی حرفم را می فهمی ... اصلا فکرش را هم نمی کردم که روزی احساسم به دوست ...

گنجور » بیدل دهلوی » غزلیات » غزل شمارهٔ ۲۳۸۱

حرفم همه از مغز است از پوست ... اسرار کماهی را تأویل نمی ... معنی نظران دورند از وهم غلط فهمی.

وبلاگ زنده یاد دکتر سولماز فهمی (فهیمی)

وبلاگ زنده یاد دکتر سولماز فهمی ... هر زمانی که می خواست به حرفم ... کار را نمی کنم ...

عاشقانه

حرفم را قطع کرد ... خیلی چیزها هست که تو نمی فهمی عزیزم اما وقتی بزرگ تر شدی و ازدواج کردی ...

1 . نامِ من عشق است ، آیا می شناسیدم؟ - شعر

را نمی‌توانی توی ... تو سکوت می‌کنی/ فریادِ زمانم را نمیفهمی/ یک روز من سکوت خواهم کرد ...

قلب تنهای من - khakestar68.blogfa.com

وقتی هزار رود تو را بدرقه کرد . نمی دانستم روزی تو بر ... تو هرگز حرفم را نمی فهمی ، نمی دانی ...

Yad-Nevesht

حقیقت را دگر من هم نمی خواهم . تو حرفم را نمی فهمی . و من با گویش ات بیگانه ام گویی . می دانم که ...

فهمی؟ - asheghemaghror-ba.atrimblog.ir

اخبار آتریم بلاگ : با سامانه قدرتمند آتریم بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ...

فهمی - narvan89-ba.crawlblog.ir

اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ...

قنات میرزا - ghanaat.persianblog.ir

الانم اگه نگم، اگه نشونی ندم حتی نمی فهمی حرفم را.من دیگه ... خیلی از استعداد های دیگه ام را ...

واکنش احسان علیخانی به پخش خبر مرگش در …

تو که حتما دل آشوبه و نگرانی یک مادر را می‌فهمی. ... همه نمی‌روند ریشه ماجرا را در ... حرفم رو ...

خدا می خوام باهات حرف بزنم

این لحظه ها را این روزها را بیشتر از ... هایی که معنی اش را نمی فهمی وجود ندارد، این لحظه ...

طراح آرم و پرچم جمهوری اسلامی کیست؟ - برای نازنین

معنی حرفم می‌فهمی؟» ... «خودم را لوس نمی‌کنم. خواهش می‌کنم بفهمید که چرا نمی‌خواهم مطرح شوم.

اس ام اس و جک داستان جدید - رمان عاشقانه عسل - …

حرفم را قطع کرد و گفت: چیزی نگو عسل. اصلا حوصله بحث کردن ندارم. ... تو نمی فهمی که من باخته ام…

دوستت ... - قنات میرزا

الانم اگه نگم، اگه نشونی ندم حتی نمی فهمی حرفم را.من دیگه ... خیلی از استعداد های دیگه ام را ...

ماه را به هیچکس نمی دهم!

ماه را به هیچکس نمی دهم! ... ینی نه این که بگم سر حرفم میمونما میدونم ... می فهمی حاضری همه ی ...

قصه های من و جد بزرگم - شهر من نجف آباد

- بچه اولاً تو مگه آدم نیستی که نمی فهمی حرف را ... این را بدان من عادت دارم حرفم را یک بار ...

عشــــــق ینی رمان :))))) - رمان آبنبات چوبی (7)

... مینا اگر عزیز را نمی دید، دق می کرد ... در دنباله ی حرفم ... نه، نمی فهمی؟ گفتم من ...

me1ika.blogfa.com - دانلود آهنگ جدید

اگه ی شب بمیرم تو نمی فهمی که ... حـرفـم را فـرامـوش ... نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از ...

به تو نفرین به خودم به تموم خاطرات˙·٠• - عاشقی

... ای را که بتواند بار تمام احساسم را به دوش بکشد نمی ... که می فهمی ... حـــــرفمـ را پس ...

رمان آنلاین - دالان بهشت | نازی صفوی

محمد خیلی جدی حرفم را قطع ... و خوش آب و رنگ می فهمی؟ ... نیاز را نمی شناختم، نیاز به دوست ...

می نویسم تا بدانــ ـی - نقاب عاشق 22

نمی فهمی نمی تونم بدون این که دور و برت باشم نفس بکشم. ... باربد حرفم را نشنیده گرفت و گفت:

در رمضان کج مداری ها را درمان کنید

... "اصلا نمی فهمی چی ... اگر احساس می کنی که لازم است حرفم را اصلاح کنی، پس این کار را ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 1,916
  • بازدید کلی : 11,887