loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی43, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 23 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

کرار: از مجیدی عذرخواهی کردم | هافبک عراقی تیم …

کرار: از مجیدی عذرخواهی کردم. هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال درگیری بین خود و فرزاد مجیدی را ...

کرار: از مجیدی عذرخواهی کردم

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال درگیری بین خود و فرزاد مجیدی را سوء‌تفاهم خواند. ...

عذرخواهی جاسم کرار از مجیدی - ساعت24

... استقلال بابت رفتارش از فرزاد مجیدی عذرخواهی کرد و منتظر حکم ... عذرخواهی جاسم کرار از ...

ایران خبر - عذرخواهی جاسم کرار از فرزاد مجیدی

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال بابت رفتارش از فرزاد مجیدی عذرخواهی کرد و ... از بالای ...

ایرنا - عذرخواهی جاسم کرار از فرزاد مجیدی

... هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال بابت رفتارش از فرزاد مجیدی عذرخواهی کرد و منتظر حکم ...

جاسم کرار از فرزاد مجیدی عذرخواهی کرد

ایران آنلاین-جاسم کرار از فرزاد مجیدی عذرخواهی ... کرار از فرزاد مجیدی ... عذرخواهی کردم. از ...

کرار ضمن عذرخواهی از مجیدی: هر چه باشگاه بگوید …

کرار ضمن عذرخواهی از مجیدی: هر چه باشگاه بگوید قبول می‌کنم

عذرخواهی جاسم کرار از فرزاد مجیدی | هافبک عراقی تیم …

... از فرزاد مجیدی عذرخواهی کرد ... عذرخواهی جاسم کرار از ... او عذرخواهی کردم. از ...

از مردم عذرخواهی می کنم - 40 - wwwkhabar.ir

عذرخواهی کرار از آبی ... می‌کنم/ از مجیدی عذرخواهی کردم ... روی کردم/ عذرخواهی می ...

نظری جویباری: کرار عذرخواهی کرد و بخشیده شد، …

کرار عذرخواهی کرد و ... به او اعلام کردم که ... فرزاد مجیدی از تمامی عوامل ...

خبرگزاری فارس - کرار عذرخواهی کرد و بخشیده شد، …

کرار عذرخواهی کرد و ... فرزاد مجیدی از تمامی عوامل ... بازیکن را بررسی کردم. ...

عذرخواهی جاسم کرار از فرزاد مجیدی | کیوسک اخبار

عذرخواهی جاسم کرار از فرزاد مجیدی. عذرخواهی جاسم کرار از فرزاد مجیدی. صفحه ...

کرار: از اتفاقات رخ داده، پشیمان هستم؛ از داور بازی ...

... کردم و از اقدامی که علیه او بعد از اخراجم انجام دادم عذرخواهی کردم. ... از کرار به ...

الف - مظلومی: از حضور برادر همسر کرار در اتاق پروپیچ …

... کرار پس از این اتفاق ابراز ندامت کرد و از کل مجموعه تیم عذرخواهی ... کرار برخورد می‌کردم ...

کرار: اول سکوت کردم بعد جواب مجیدی را دادم

... فیرات قصاص قبل از ... عذرخواهی استقلالی ... به ملوان برگردم، با شفیع‌زاده هم صحبت کردم.

مجیدی: هیچ تماسی با باشگاه استقلال و کرار

از کمک داور عذرخواهی کردم. ... استقلال و کرار نداشته ... آبی‌پوشان برسد و او از مجیدی رخصت ...

نظری جویباری: کرار بخشیده شد

قاب متحرک/ از خنده‌های خانواده باران کوثری تا خمیازه‌های ببر ... کرار بخشیده شد

صحبتهای کامل فرهاد مجیدی در برنامه نود

مجیدی: هرگز نگفتم ... بود و فوتبال را از نوجوانان صنایع پارچین شروع کردم.آن زمان پارچین دسته ...

افشاگری مظلومی از التماس بزرگ تیمش برای آوردن فرهاد مجیدی ...

افشاگری مظلومی از التماس بزرگ تیمش برای آوردن فرهاد مجیدی به ... استقلال عذرخواهی کنم که ...

پشت پرده‌ای که مظلومی لو داد/ بزرگ استقلال نصف …

... تیم به منزل مجیدی ... عذرخواهی می کنم از هواداران ... تمرکزش را از دست بدهد سکوت کردم.

مهدوی‌کیا استقلال پاسخ محکمی به کرار بدهد | …

مهدوی‌کیا استقلال پاسخ محکمی به کرار ... پاسخ محکمی به کرار بدهد ' از بین کلیه اطلاعات و ...

خبرگزاری تسنیم - مظلومی: اگر می‌دانستم «برادر زن» کرار

سرمربی تیم فوتبال استقلال از حضور برادر ... زن» کرار در اتاق پروپیچ است، برخورد می‌کردم .

جام نیوز :: JamNews - نظری: کرار مترصد اخراج از

... محق هستند که از کرار ... به فرزاد مجیدی می‌ کرد از استقلال بیرونش می‌ کردم.

افشاگری مظلومی از التماس بزرگ تیمش برای آوردن فرهاد مجیدی ...

یک جی پی اس درخواست کردم که ... بعد از کرار به من قول ... آن مسئول نمی دانند مجیدی از ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «کرار جاسم»

... رمضان هم بعد از افطار تمرین می‌کردم. ... کرار بعد از فسخ ... عذرخواهی ...

موافقت مظلومی با جدایی این بازیکن؛ از حضور برادر همسر کرار ...

... تیم عذرخواهی و به ... باید از آن جلوگیری کنند. کرار در شب ... هم اخراجش کردم. ...

مظلومی: عذرخواهی می کنم - bartarinha.ir

... مناسب عذرخواهی ... کرار و ریوالدو را از دست ... فرهاد مجیدی رفتند و تا 4 صبح از او ...

نظری جویباری: کرار پشيمان بود، او را بخشيديم!/ این …

... کرار عذرخواهی کرد و بخشیده ... فرزاد مجیدی از تمامی عوامل ... را بررسی کردم. ...

ماجدی: اخراج کرار از استقلال فقط یک کمدی است

... فیرات قصاص قبل از ... عذرخواهی استقلالی ... به ملوان برگردم، با شفیع‌زاده هم صحبت کردم.

عمران زاده :فرهاد مجیدی آرامم کرد، از مربیان عذر‌خواهی می ...

... فرهاد مجیدی آرامم کرد، از ... من اشتباه کردم و حالا هم از ... عذرخواهی رضاییان از ...

اخبار فوتبال » مظلومی در برنامه نود: از هواداران …

من باید از هواداران استقلال عذرخواهی ... یعنی کرار ... از دربی رفتن با مجیدی صحبت ...

عذرخواهی فرهاد مجیدی از جهانبخش

عذرخواهی فرهاد مجیدی از جهانبخش فرهاد مجیدی ... اخبار اخبار ورزشیعذرخواهی فرهاد مجیدی از ...

در استقلال تنها بودم/عضو باشگاه و بزرگ تیم تا 4 …

دعوت از مجیدی، دایی ... می گویم و از استقلالی ها عذرخواهی می کنم ... از رفتن کرار لیستی ...

خبرگزاری تسنیم - مظلومی: بازیکن بزرگ تیم و یک …

... آن عمل کردم. ... کرار در کرج پیش یکی از ... تیم پس از آن به خانه فرهاد مجیدی رفته ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «استقلال»

ضمن اینکه به هنگام خروج از ورزشگاه تیم داوری را دیدم و از آنها عذرخواهی کردم ... فرهاد مجیدی; ...

کلمات کلیدی - کرار

استفاده از ... مصدومیت آمادگی مرا سلب کرده بود با این حال روحیه ام را حفظ کردم و ... کرار جاسم ...

طعنه کاپیتان سابق استقلال به حرکت فرهاد مجیدی!

  • 4/5
  • 10 REVIEWS

فرهاد مجیدی و حرکت فرهاد مجیدی بعد از ... یک لحظه فکر کردم یکی از ... حرکت عجیب جاسم کرار ...

آنا | افشاگری سرمربی استقلال در 90؛ مسئول باشگاه …

البته ریسک کردم و جوان ... مثل کرار و ریوالدو را از دست ... دادند که مجیدی از مکتب ...

مظلومی: عذرخواهی می کنم - baranpatogh.ir

... ما اول فصل ۲ بازیکن خارجی مثل کرار و ریوالدو را از ... مجیدی از ... از مردم ایتالیا عذرخواهی ...

عذرخواهی مظلومی از هواداران استقلال

افشاگری مظلومی از التماس بزرگ تیمش برای آوردن فرهاد مجیدی ... عذرخواهی ... ای از آن را در زیر ...

افشاگری سرمربی استقلال؛ مسئول باشگاه و بزرگ …

... «ما اول فصل 2 بازیکن خارجی مثل کرار و ریوالدو را از ... مجیدی از ... عذرخواهی از ...

ستاره ها - ارسال اين مطلب به دوستان - کرار ضمن عذرخواهی از ...

... ( کرار ضمن عذرخواهی از مجیدی: هر چه باشگاه بگوید قبول می‌کنم )) نام شما : آدرس ايميل شما :

اظهار ندامت جاسم کرار بعد از ضرب و شتم هوادار عراقی

اخبار اخبار ورزشیاظهار ندامت جاسم کرار بعد از ضرب و شتم هوادار ...

فوتبالی‌ترین | افشاگری مظلومی از التماس بزرگ …

یک جی پی اس درخواست کردم که ... بعد از کرار به من قول ... آن مسئول نمی دانند مجیدی از ...

افشاگری مظلومی در برنامه 90: رفتند خانه مجیدی و …

از هواداران عذرخواهی ... اول فصل کرار و ریوالدون را ... تیم تمرکزش را از دست بدهد سکوت کردم.

فرزاد مجیدی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ...

... فرزاد مجیدی از کادر فنی شد ... را کردم/ از مردم ... کردم/ از مردم ایران عذرخواهی ...

مهدی طارمی: اشتباه کردم، معذرت می‌خواهم/ هیچ وقت …

... را تمدید نمی کردم. از خود ... فرهاد مجیدی ... هم بشوند.کرار رک گفت افتخاراتش از ...

عذرخواهی طارمی از استقلال و هوادارنش در …

مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس از باشگاه ... پست عذرخواهی خود در ... صحبتی کردم که مگه ...

مظلومی:مسئول باشگاه و بزرگ تیم در خانه مجیدی از

... مسئول باشگاه و بزرگ تیم در خانه مجیدی می ... عذرخواهی اینستاگرامی برانکو از ...

اخبار فوتبال » در استقلال تنها بودم/عضو باشگاه و …

... گویم و از استقلالی ها عذرخواهی می کنم ... شرکت کردم و ... از رفتن کرار لیستی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,811
  • بازدید کلی : 11,782