loading...
بیوگرافی بازیگران زن ایرانی43, بازیگران خارجی
بهرام بازدید : 3 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

دیدار استیلی با اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس

دیدار استیلی با اعضای ... می‌گذاریم رفتاری که با من شد نباید با دایی ... وارد نشود.

استیلی: سهام باشگاه به نام من است

استیلی: سهام ... استيلي در پاسخ به ايسنا که چطور با وجود اينکه سياسي پول خريد ... من مي‌خواهم ...

استیلی اعتقاد زیادی به جوانگرایی دارد

... خوشحال هستيم که ... دیدار استیلی با ... گذاریم رفتاری که با من شد نباید با دایی ...

رفتاری که با دایی شد را با درخشان تکرار نمی‌کنیم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اصلاً وارد فضای ابقای یا برکناری درخشان در جلسه امشب نشدیم و ...

استیلی پس از انتخاب سرمربی پرسپولیس: نمی …

,استیلی پس از انتخاب ... طارمی باز شد؛ محرومیت سنگین ... برای عکس گرفتن با زن ...

از اشک های داماد مایلی کهن تا اظهارات جالب حاجی درباره دایی

... «همه فکر می‌کنند من با ایشان ... «من مشکلی با آقای دایی ... و تماسی که با خانه گرفته شد.

جزیره برف فیلم - ماجرای مصاحبه جنجالی علی کریمی علیه دایی

روزی که دایی پس از ... نیم فصل هم تمام شد و با اتفاقاتی که در ... «من با حمید استیلی ...

ابوالقاسم‌پور: در راه‌آهن جوانانی بازی می‌کنند که تا …

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با تسنیم ... اما با دید باز حمید استیلی در ... که با هم رقابت ...

از اشک های داماد مایلی کهن تا اظهارات جالب حاجی درباره دایی

... شکایت علی دایی از مایلی کهن ,محمد مایلی کهن, ... تماس با ما; تبلیغات ... از من شکایت ...

اخبار پرسپولیس - اخبار پرسپولیس بزرگ

چطور تا 18 ماه قبل با من که سرپرست ... مقرر شد دایی ظرف ... بود که آقای استیلی با ما ...

الف - کدام بازیکن از رفتن درخشان ضرر کرد؟

... امسال مشکلات مالی زیادی به من وارد شد چرا که زمانی ... حمید استیلی و ... با علی دایی .

دختران پرسپولیسی - بازی های پرسپولیس

... صحبت من با هوادارانیست که ... استیلی! حمید استیلی که با ... آغاز شد و با کاشانی،دایی ...

تو دیگر اسطوره ای را نشکن - aftabir.com

... و ادبیات و رفتاری که همگی نشانگر ... آیا خشمی که وجود دایی را پس از ... که با همدستی ...

گپی با «ماهور الوند»، دخترِ فیلم «دختر»

تست اول را که شامل موقعیت های مختلفی می شد، از من ... رویای من این است که با ... نشود ولی ...

به بهانه ضعیف‌ترین نمایش چند سال اخیر …

... هم پرسیده می شد که تیمش تا هفته ... در دربی با علی دایی خوشحال بوده اما با استیلی ...

علی موسوی در ایسنا از خاطرات دوران بازی‌اش گفت - …

... دروازه شد. من چیزی ندیدم که ... که حمید استیلی سوار می‌شد و 6 ... که تا با وحید ...

استیلی: تمامی پیشنهادهای سینما را رد می کنم! - آکا

استیلی: تمامی پیشنهادهای سینما را رد می کنم! حمید استیلی. ... تماس با ما; تبلیغات ...

طمع دین‌محمدی برای لژیونر شدن / می‌گفتند با

شما چگونه معتقدید که ازدواج‌تان سبب شد که ... که امیدوارند با من به ... نشود که به کادر ...

زورمان نمی‌رسد تا کمیته انضباطی فدراسیون را عوض …

... حضور یک فرد ضدانقلاب در جلسه‌مان با مادریدی‌ها باعث شد که ... دایی گزینه ... که من در باشگاه ...

برای علی بهتر شد از این تیم رفت

... خواهید من ... و همان بهتر که به اسم علی تمام نشود. ... به نفع او شد چون مردم با دیدن این ...

جام نیوز :: JamNews - دایی در برخی رفتارهایش …

من از سال های دور با حمید استیلی و حمید ... کنار زمین رفتاری دارد که نمی ... که از دایی می ...

اعتراض ملوان به تاریخ دیدار با پرسپولیس/ ما را …

در صحبتهایی که با برانکو ... دربی شد، تصریح کرد: من نمی ... حمید استیلی رفاقت با حبیب ...

با سید علی موسوی مهاجم سابق استقلال و خاطرات …

... با حضور در ایسنا از خاطرات دوران بازیگری‌اش گفت و تصریح کرد که اگر بار دیگر ... تماس با ما ...

اخبار ورزشی - مصاحبه ای جاودانه با جادوگر / کریمی: …

روزی که دایی پس از آن ... نیم فصل هم تمام شد و با اتفاقاتی که در ... «من با حمید استیلی ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :5324 | تاریخ 1394/12/27

... کرد که من گفتم ... رفتاری که با او در چلسی شد ... خان، علی دایی، حمید استیلی، هیات ...

BBCPersian.com - Google Groups

  • 8 POSTS
  • FIRST POST: 7/8/2007

7/16/2007 · اخبار را با ... اتباع خود شد . ... ایران در عراق با این پنج نفر که ایران آنها را ...

۝ بررسی تخصصی اخبار سینما ۝ - پیامک - اس ام اس

... این است که من با همۀ هق ... شروع شد با ... با دوستان و داشتن رفتاری اجتماعی ...

عکسهای جدید چهره ها در شبکه های اجتماعی - جدیدترین …

علی دایی با موهای ... پس از آن قرار شد با عابدزاده که بچه جنوب است ... که با دیدن این عکس و ...

می بازند، عذرخواهی می كنند اما تغییر نمی كنند؛ آقای استیلی ...

تماس با ما; تبلیغات ... عذرخواهی می كنند اما تغییر نمی كنند؛ آقای استیلی به خودت ... بروکسل ...

محمد خاکپور و روایت خواندنی زندگی اش در …

از بازیکن در پست غیر تخصصی استفاده شد .در صورتی که پست من ... با استیلی ... با دایی باعث شد ...

مظلومی: پرسپولیس را با مربی درجه یک خارجی هم می …

... تا بدانند که دایی و استیلی ... جاسم کرار هم با من صحبت شد. ... دانم اگر پاس نشود به ...

پرسپولیس باکلاس - جام حذفی ایران

... حالی که من با بازیکن ... خواهد شد. حمید استیلی که یک ... علی دایی در انزلی با وجود ...

کلوپ هواداران ملوان | فیس‌بوک

... می شد که این خبر با ... از دایی که شخصاً خودش با من تماس ... نشود که فقط ...

پرسپولیس باکلاس - اخبار تیمهای لیگ برتر ایران

*چطور شد که ... در استیل‌آذین از نظر روحی افت کرده بودم ولی دایی با من ... رفتاری با من داشت که ...

سید مهدی سید صالحی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... ناامید نشود، با تمام توانی که ... رفتاری را با علی دایی که در ... که نصیب من شد و ...

فوتبالی‌ترین | شعار علیه عابدزاده، استیلی و …

... در کمپ باشگاه برگزار شد. ... آرزو کند که این کودک نیز با صدای بلند ... طاهری با من ...

آخرین فریاد - mehrdadbozorg.blogfa.com

تناقضات رفتاری احمدی نژاد؛از فروش هدایای ریاست جمهوری به نفع فقرا ... نفر به نفر با ...

دايي: از عاليجناب حيله و منفعت در مورد اوضاع …

  • 5/5
  • 73 RATINGS

... دایی، با اینکه تازه از سفر برگشته بود ولی با روی باز به سؤالات ما و همچنین به برخی شبهات که ...

لژیونر - فوتبال ایرونی

... که دایی سرمربی تیم ملی شد ... چرا رفتاری که با ... که بازی با بولتون برای من ...

فوتبال باشگاهی در ایران | فصل 1390-1391 | پیش …

خيلي وقت‌ها رفتارهايي با من شد كه ... من فقط با آن شرایطی که سپاهان ... حالا هم دایی ...

۝ بررسی تخصصی اخبار سینما ۝ - اس ام اس-شعر …

... این است که من با همۀ هق ... شروع شد با ... با دوستان و داشتن رفتاری اجتماعی ...

8 نشانه رفتاری مردان که زن باید جدی بگیرد!

زن و شوهری، هنری است که می توان آموخت؛ هرگز هم زود یا دیر نیست! ... تماس با ما; صفحه ...

محمد آقاسی - یادداشت ها - 4sogh.blogfa.com

تا پیامکش رسید و آه از نهادم بلند شد که او هم رفت و من ... استیلی که تیم ... با من که در ...

جنگل نوشت

روزی که دایی پس از آن ... نیم فصل هم تمام شد و با اتفاقاتی که در ... «من با حمید استیلی ...

مطالب جدیدتر – یک فنجان چای داغ (A Cup Of Hot Tea) – …

... علی دایی با یک ضربه ی ... شد که من در حال ... که رفتاری مغایر با کنترل ...

اجتماعی » یک جامعه‌شناس: ارضای نیاز جنسی، اولین …

ایتالیا مهاجران غیرقانونی را "لخت" کرد!/عکس

در لحظه سقوط ، فرصت پــــرواز هم وجود دارد! انتخاب با توست ...

استقلال،امیرقلعه نوعی،عشق

و مذاکره ای با من نشده است که ... انجام شد و من ديدم با اين ... رفتاری که با هواداران ...

توضیحی در مورد نقدهای انجام شده / حمايت از دايي؛ چرا؟

  • 4/5
  • 74 RATINGS

... که دایی گفت توافق من با ... رفتاری آقای دایی ... خاطر من که هوادار دایی هستم شد ...

من بی نظیرم

بدیش این است که حتی علی دایی هم که باشی ... و که است. من بازی با ... که که باعث شد تا من ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 1,880
  • بازدید کلی : 11,851